Brick venues

laddstationer till

Köpcentrum & Varuhus

Dina besökare vill vara uppkopplade och Brick erbjuder marknadens smidigaste lösningen

Bättre kundupplevelse

Erbjud era besökare möjligheten att ladda sin mobiltelefon medans de shoppar

Fler besökare

Som ansluten till Bricks nätverk av laddstation syns er venue på kartan i vår app

Längre besök

Brickanvändare spenderar i snitt 1 timme i varuhus/köpcentrum, vilket är 2-3x längre än snittet.

”Vi på Åhléns söker alltid nya sätt och vägar till förbättring och utveckling. Att kunna erbjuda våra kunder en ”one stop-shop” där flera behov kan uppfyllas på samma gång. Att alltid vara aktuella och med ett starkt kunderbjudande. Samma nytänk, energi och framåtanda upplevde jag i Brick och den samarbetslösning som erbjuds. Att vi som aktör kan erbjuda våra besökare möjligheten att på språng ladda sin mobiltelefon, samtidigt som vi möjliggör,  längre varuhusbesök, ökat besöksantal och ökade möjligheter till konvertering, är en bonus. Brick blickar framåt, löser ett behov, är närvarande och gör det samtidigt på ett stilfullt sätt!”
Åhlens-Logo

Kerim Nielsen, Area Manager

“I nya Gallerian vill vi kunna erbjuda våra kunder olika typer av service som underlättar shoppingupplevelsen hos oss. Brick App är uppskattad av kunder i Gallerian. Man känner att shoppingen blir smidigare och man behöver inte längre tänka på att ta med en egen laddare. Detta i sin tur gör att kunden kan stanna längre i Gallerian och utföra sina ärenden utan att behöva känna sig begränsad av telefonens batteritid. Vi upplever också att betalsystemet är enkelt för våra kunder och att det är många återkommande kunder.”

Darwina Slioa Palander, Marketing Coordinator

vårt ansvar

ditt ansvar

Beställ en

Station